موتور کامیون دانگ فنگ

در
دسته بندی ها: اخبار

موتور کامیون دانگ فنگ یکی از اجزای اصلی کامیون به شمار می رود. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که اگر کامیون را به انسان تشبیه کنم موتور کامیون همانند قلب تپینده کامیون است که اگر به درستی کار نکند، کامیون نیز با مشکلات زیادی مواجه می شود. به همین دلیل توجه به ویژگی های کامیون اهمیت بسیار زیادی دارد. آیا شما می خواهید برای خرید قطعات مورد نیاز در موتور کامیون اقدام کنید! بهتر است قبل از خرید چند دقیقه وقت بگذارید و این گزارش را بخوانید. پس از آن می توانید با دید بازی اقدام به خرید نمایید!

قطعات موتور کامیون دانگ فنگ

شاید اکنون این سوال برای شما پیش بیاید که موتور کامیون از چه قطعات تشکیل شده است. بهتر است بدانید قطعات بسیار زیادی در موتور کامیون به کار می روند تا به کارکرد درست کامیون کمک نمایند. برخی از این قطعات به شرح زیر هستند:

  • بلوک سیلندر، سیلندر، سر سیلندر، واشر سر سیلندر، بوش سیلندر
  • واتر پمپ
  • پیستون
  • میل لنگ
  • کارتر
  • سوپاپ
  • شمع
  • رینک پیستوت
  • فنر سوپاپ
  • پمپ روغن
  • توربو شارژ
  • سوپر شارژ
  • موتور استارت

هر کدام از این قطعات وظایف خاصی را بر عهده دارند و اگر یکی از آنها آسیب ببیند، بی شک عملکرد کل کامیون تحت تاثیر قرار می گیرد. به همین دلیل، توصیه می شود به صورت دوره ای این قطعات بررسی شوند و در صورت آسیب هر یک از آنها سریعا برای رفع آسیب اقدام شود.

مواردی که در زمان انتخاب موتور کامیون دانگ فنگ باید به آنها توجه کنیم!

اگر صاحب کامیون باشید، به خوبی می دانید که انتخاب قطعات مناسب برای موتور کامیون همانند خنثی کردن یک بمب است. شما باید این کار را با دقت و احتیاط فراوان انجام دهید، در غیر اینصورت موتور کامیون شما هرگز به خوبی کار نمی کند و این عمر عملکرد کامیون را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. آیا می خواهید از انتخاب موتور کامیون و قطعات آن رضایت کاملی داشته باشید؟! پس به نکاتی که در ادامه به آنها می پردازیم توجه کنید!

کارکرد کامیون چقدر است؟!

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین موضوعاتی که قبل از انتخاب قطعات لازم برای کامیون دانگ فنگ باید به آن توجه داشته باشید ظرفیت کامیون است. شما باید به طور دقیق به این سوالات زیر پاسخ دهید:

  • میانگین ظرفیت کار کرد کامیون در ماه چند ساعت است؟!
  • آیا کامیون دائما در جاده های شیب دار حرکت می کند و یا جاده های خاکی و یا آسفالتی؟!
  • کامیون به طور متوسط چقدر بار می تواند حمل کند؟!

پاسخ به این سوالات می تواند به عنوان چراغ راهنما برای انتخاب قطعات مناسب برای موتور کامیون عمل کند. اگر در این زمینه تخصص کافی ندارید، می توانید قبل از خرید با افراد متخصص در ارتباط باشید و مشاوره های لازم را از آنها دریافت نمایید.

ابعاد کامیون چقدر است؟

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید قطعات موتور کامیون دانگ فنگ باید مد نظر قرار دهید ابعاد کامیون است! بدیهی است که موتور و قطعات آن باید متناسب با ابعاد کامیون انتخاب شوند! باور غلطی در میان برخی از صاحبان کامیون وجود دارد که هر چقدر موتور بزرگتری را برای کامیون خود تهیه کنند، کامیون بهتر می تواند در جاده براند! باید بدانید این تفکر از پایه و اساس اشتباه است و موتور کامیون دانگ فنگ و قطعات آن باید متناسب با اندازه کامیون انتخاب شوند.

آیا برای خرید قطعات موتور کامیون دانگ فنگ باید به برندهای معتبر اعتماد کنیم؟

اگر نگاهی به بازار قطعات ماشین و کامیون بیاندازید متوجه می شوید که بسیاری از قطعات کامیون بدون نام و نشان با قیمت پایین تر عرضه می شوند. به همین دلیل بسیاری از صاحبان کامیون این قطعات را خرید می کنند و به اصطلاح فکر می کنند که سود کرده اند. در همین جا به شما اعلام می کنیم که این تفکر کاملا غلط است و شما باید برای خرید قطعات موتور کامیون تنها به برندهای معتبر اعتماد کنید!

دلیل اصلی این امر رعایت استانداردهای بین المللی از سوی برندهای معتبر است. تمامی برندهای معتبر به استانداردهای روز دنیا پایبند هستند و از مواد اولیه با کیفیت در ساخت محصولاتشان استفاده می کنند. در نتیجه شما می توانید مطمئن باشید قطعاتی که برای قلب موتور کامیون دانگ فنگ خود خریده اید سالیان زیادی قرار است کار کنند و شما می توانید با اینکار طول عمر کامیون خود را بالا ببرید! این چیزی است که تمامی صاحبان کامیون به دنبال آن هستند!

خرید قطعات موتور کامیون دانگ فنگ

اگر می خواهید برای خرید قطعات موتور کامیون دانگ فنگ اقدام نمایید و به دنبال یک مرکز معتبر هستید، می توانید خرید خود را به صورت آنلاین از فروشگاه ماشین آپ انجام دهید. همچنین، می توانید در زمان خرید از مشاوره های رایگان و تخصصی متخصصان این مرکز بهره مند شوید و در پایان خرید امن و لذت بخشی را تجربه کنید!